Selskap

De største, morsomste og mest spesielle øyeblikkene feirer man gjerne sammen med gode venner, kollegaer eller familie.

Det er ingen tvil om at maten og lokalene er en viktig del av helhetsopplevelsen når man samles til et selskap. I 30 år har vi spesialisert oss på å holde både å arrangere disse unike små og store selskapene.

Vi gleder oss til å være en del av deres spesielle dag uansett hva dere ønsker å feire. Se informasjon om våre forskjellige tilbud og rom.

Chambre Séparée

Vi tilpasser lokalene etter den størrelsen som ditt selskaper trenger, slik at dere fortsatt beholder den intime og hyggelige atmosfæren som er unik på Klosteret.

Klosteret tilbyr ett eget selskapsrom/Chambre séparée, hvor man kan sitte opp til 50 personer. Her sitter man ved 4 langbord og er adskilt fra resten av restauranten.

Vi har flere muligheter for selskaper på forskjellige størrelser, da vi kan dele opp rommet med gardiner

Vår vinkjeller

Nyt en eksklusiv middag i vår private vinkjeller, hvor du og dine gjester kan samles ved et eget bord.

Vinkjelleren har plass til opptil 10 personer.